sobota, 21 stycznia 2012

2.Skrzydła Laurel- Aprilynne Pike



Tytuł: Skrzydła Laurel
Autor: Aprilynne pike
Liczba stron: 256
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Ocena: 7/10
Czas czytania: 5dni


Opis Książki:

Laurel nie jest typową nastolatką. Ale niezwykła historia dzieciństwa i oryginalne nawyki żywieniowe to nic w porównaniu z tym, co zacznie się dziać w jej życiu, kiedy na jej plecach pojawi się mały punkcik. Magiczny świat, znany tylko z legend i baśni, splecie się ze światem ludzkim, w którym żyje Laurel. Dziewczyna doświadczy uczuć, jakich dotąd nie znała, przeżyje przygody, o których nawet nie śniła i dowie się rzeczy, które przyprawią ją o zawrót głowy. Co wybierze Laurel? Świat wróżek z magicznym chłopakiem o szmaragdowych oczach czy ludzki, poukładany świat i zawsze pomocnego Dawida?

 Moja opinia:

 Po przeczytaniu tytułu stwierdziłam, że ta książka jest dla dzieci, ale myliłam się. Książka jest niesamowita. Napisana jest tak, że szybko się czyta, a główna bohaterka Laurel jest bardzo fajna.
Główny wątek w książce jest ciekawy i chce się czytać.
Polecam, bo warto przeczytać, a na dodatek seria składa się z trzech książek :]
Następna opinia: Jesienna Miłóść

5 komentarzy:

  1. Hej;) Dzięki za zaproszenie na bloga;) Aż miło mi się zrobiło, bo oststnio zauważyłam, że coraz więcej osób zaczyna zakładać tego typu blogi. No, ale przejdźmy do rzeczy. O książce słyszałam dużo różnych rzeczy mnie jednak nie ciągnie jakoś do tego typu powieści. A więc raczej nie przeczytam. Rozumiem, że to dopiero początek pisania recenzji, wieć życzę Ci, abyś się zozwijałą razem ze swoim blogiem.;) Pozrawiam.;)

    Uff,ale się rozpisałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem do końca przekonana. Boję się, że będzie to książka taka jak inne dostępne na rynku.
    P.S Nie wolałabyś pisać recenzji? Wyglądają one okazalej i bardziej zachęcają do odwiedzania, aniżeli krótkie opinie. Z czasem pióro ulega poprawie, dlatego myślę, że mogłabyś spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tą książkę i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprę Anię miło że co raz więcej osób zakłada blogi tego typu.
    lubię autorkę tej serii więc w najbliższym czasie postanowiłam sama sięgnąć po jej książki. Pozdrawiam zapraszam na mojego bloga. http://ksiazkamojprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam tą książkę i mi się nie podobała:)

    OdpowiedzUsuń