poniedziałek, 23 stycznia 2012

4.Harry Potter i Insygnia śmierci - J.K. Rowling



Tytuł:Harry Potter i Insygnia śmierci
Autor: J.K. Rowling
Liczba stron: 774
Wydawnictwo: Media Rodzina
Ocena: 10/10


Chyba nie ma na świecie osoby, która nie znałaby przygód Harrego Pottera.
Ta książka jest już ostatnia z siedmiu części. Ja czekałam z nią, aż obejrzę ostatnią część Harrego, nie wiem w sumie dlaczego, ale tak zrobiłam i od razu po tym jak wróciłam z kina zaczęłam czytać.

W tej książce akcja nie dzieje się w Hogwarcie. Szkołę przeją Voldemort,  Harry jak wiadomo nie może powrócić do niej, gdy jest ona niebezpieczna. Trójka przyjaciół opuszcza szkoły by odnaleźć sposób na pokonanie Voldemorta. Szuka Horkruksów, które mogą zniszczyć Czarnego Pana.
 Wyprawa ta pełna niepewności i zwątpienia najeżona jest niebezpieczeństwami, a co gorsza nikt nie wie, czy zakończy się sukcesem i czy wszyscy dotrwają do jej końca.

Choć najpierw oglądałam film, to książka również mnie zauroczyła. Dużo momentów było inne niż w filmie, choć to można spotkać w każdej adaptacji, ale  ta książka jest jedyna w swoim rodzaju, cała seria jest jedyna i chyba nigdy już nie spotkam takiej serii jak Harry Potter.

5 komentarzy:

  1. Harry Potter to już klasyka swojego gatunku. Nie ma chyba osoby która by tego cyklu nie czytała lub choćby o nim nie słyszała. Jeśli chodzi o mnie to naprawdę miło wspominam te książki i często do nich wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam wieki temu. Pierwsze części mi się jednak bardziej podobały.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam za sobą już lekturę zarówno wszystkich powieści jak i ich ekranizacji. obie rzeczy są znakomite.

    OdpowiedzUsuń
  5. Godne zwieńczenie rewelacyjnej serii

    OdpowiedzUsuń