niedziela, 29 stycznia 2012

6.Ognista-Sophie Jordan


Tytuł:Ognista
Autor: Sophie Jordan
Liczba stron: 309
Wydawnictwo: Bukowy Las
Ocena: 9/10


Gówną bohaterką książki jest Jacinda, która jest dragonem-potomkiem smoków.
Pewnego razu łamie regułę i o mało co nie kończy się to tragicznie.
Postanowiono ją ukarać, ale jej mama chce uniknąć tego i ucieka wraz z nią i jej siostrą z gór, gdzie dragony się ukrywają.
Dla Jacindy jest to tragiczny los, ale nie ma innego wyjścia, a dla jej siostry jest to jak zbawienie, ponieważ ona nie jest dragonem.
Jacinda próbuje dostosować się do tego świata.
W końcu poznaje Willa, chłopaka, który należy do ludzi, którzy zabijają dragony, ale ten chłopak również uratował jej życie, w tedy, gdy Jacinda byla przemieniona.
Will i Jacinda zakochują się w sobie, odkrywa on, że dziewczyna jest dragonem, którego uratował.Nie wydaje ją swojemu tacie i innym myśliwym.
Pewnego dnia wydarzyło się coś niebezpeicznego dla Jacindy jak i dla Willa, co może rozdzielić ich na zawsze.

Okładka książki bardzo mi się podoba. Przedstawia ona dziewczynę, co można się domyśleć, jest to ukazana gówna bohaterka. Jedynym moim zastrzeżeniem jest napis "Ognista", który się ściera.

Książka ogólnie bardzo mi się podobała i z niecierpliwością czekam na kolejną część, która powinna już być, więc pewnie ukaże się niedługo :)

8 komentarzy:

  1. Mam zamiar ją przeczytać :) Ale chyba najpierw poczekam aż wyjdzie 2 część :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam jak wyjdzie druga część.Denerwuje mnie czekanie jestem osobą niecierpliwą.Świetna recenzja.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aktualnie stronię od powieści tego typu - w domu mam jeszcze kilka przymusowych do recenzji - ale gdy sobie odpocznę, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jak się nie mylę w listopadzie tamtego roku tę ksiązkę. I do tej pory nie mogę zabrac się do napisania recenzji o niej. Ale muszę przyznać, że ksiązka jest genialna i z czystym sumieniem również wystawiła bym 6/6

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tę książkę mam ochotę od dawna. Chyba muszę w końcu po nią sięgnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do tej książki, ale po twojej recenzji mam ochotę ją kupić.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób zachęcało mnie do tej ksiązki ale tak naprawde nigdy nie byłam jej pewna. Myśle, że czas najwyższy ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń